Post by nickwatangdownti on Feb 5, 2022 3:19:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator goud ▞▞▞
▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
Het is te erg
Asian Cooking Games: Star Chef Arcade wjd
Ik geniet van het spel, maar ik geniet niet van het spel, waarom betekent dat ik het hele niveau afmaak, het spel heeft alleen enkele niveaus. Ik speel het spel 5 dagen alleen de niveaus zijn af, dus ik vind dit spel niet leuk.
Geen updates meer na 3 restaurants
Het gaat maar half weg
Het was leuk en vermakelijk, maar toen je het 2e restaurant in de Indiase wereld had bereikt en het af had, is het volgende (3 rode restaurant) nog niet geladen. Gelieve te updaten
Asian Cooking Games: Star Chef Arkada tskv
heel goed spel leuk
Speel online Food Games op Friv 5
Een leuk spel.
Ik hou van dit kleine spel, maar zou willen dat de werelden sneller open zouden gaan. Gelukkig voel ik me niet elke keer beroofd als ik boosters koop.
De geweldige maar pop-up toevoegingen zijn wat ik niet leuk vond aan dit spel. En het proces is te traag om diamanten te verdienen. Over het algemeen is het spel leuk.
Werk je spel bij.
Super gameplay en soepele snelle graphics! Maar het voedselimago zou reëler moeten zijn. Edelstenen zouden in het begin meer moeten worden gegeven. Geen van beiden hield van spelen..
De "spaarvarken"-zwendel is de LETTERLIJKE definitie van diefstal en afpersing. Advertenties om inkomsten te verdubbelen zijn bijna NOOIT beschikbaar. Afgezien van die twee SCHITTERENDE problemen, is het een fatsoenlijke game. Hebzucht is dodelijk.
Erg leuk en verslavend kookspel. Ik heb veel kookspellen gespeeld, maar de meeste zijn oké, maar deze is echt goed. Kleurrijke graphics, exotische Aziatische gerechten en snelle levels. Veel genoten, laat de nieuwe levels maar komen!
Play the new Fast Pace Cooking Games and Restaurant Games. Explore the Asian Food and feel the Madness and Fever of a crazy chef who loves cooking games.
Niveau stopt bij 150.. Ik vond dit spel gewoon geweldig. Gelieve nog enkele niveaus bij te werken.😐
Asian Cooking Games: Star Chef आर्केड गेम aomj
Een paar dagen geleden plaatste ik een bericht en zei dat dit spel erg leuk is, maar ik had het mis!!! Level 28 halen is onmogelijk zonder boosters en ik heb geen boosters en het vraagt om (100) diamanten 💎×100!!! Voor een booster! Ik verwijder dit spel!!! Niemand zou dit spel moeten spelen
Tot nu toe is het spel goed! Vandaag heb ik 3/8.99 gekocht, ze zijn goedgekeurd door mijn bank, maar ik heb geen krediet voor het spel gekregen! Controleer uw administratie en los dit op!!! Het is vandaag 11 mei 2020 Ik heb mijn terugbetaling nog steeds niet ontvangen. Ik ben op level 150 en het nieuwe restaurant gaat niet open!! Waar zijn de ontwikkelaar.
Het is goed. Maar het laden van het restaurant op het volgende niveau is een beetje frustrerend omdat het nog niet klaar is om te spelen.
Leuk spel
Het is een leuk spel. Ben net begonnen met spelen. Ik wou dat je de boosters niet meteen gebruikte. Ik hou van de grafiek! Ga zo door jongens. Ik zal de review updaten zodra ik verder in het spel ben.
Spel is goed, maar het liep de hele tijd vast, ik ben alleen op niveau 17 en het begint al niet ...... helaas moest ik het verwijderen
Beste kookspel
Isme leeftijd niveau nai ate Pls isme of niveau 121 ka niveau open kr do naa
Deze app is goed, maar er zijn enkele upgrades nodig. Plz voeg Google-aanmelding en nieuwe niveaus toe, ik heb alle niveaus al voltooid en wacht nog steeds op een nieuw niveau
Waarom zou je dit spel blijven spelen? De video werkt niet kan geen extra diamanten krijgen wordt het beu om steeds dezelfde levels te spelen.het wordt saai.zal binnenkort de-installeren.thinks.uninstalling don't give enough diamonds.uninstalled.jerks.i kreeg sinds april 2020 een reactie van de ontwikkelaars en het is 30 oktober 2020.
Het is geweldig en super makkelijk te gebruiken. Het inkomen is precies goed, niet te veel en niet te laag dat je sommige niveaus opnieuw zou moeten doen om meer geld te verdienen. Ik hoop dat je het volgende niveau al bijwerkt 😃
Soms is het een beetje verwarrend, soms als je een bestelling krijgt en een klant verlaat dat helemaal niet
Food Games is het nieuwe, dagelijkse spel voor jou! ... Tom and Jerry: Dont Make A Mess Veggie Patch Cook Chinese Food Asian Cooking Halloween Pizzeria
Oke ik vond het geweldig... Beter dan de andere.. Mooie foto ook.. En je blijft niet hangen in één niveau alleen.. Niet te veel voegt.. En je hoeft niets te kopen met je geld..
Ik vond het spel geweldig, het werkt gewoon constant niet goed en ik heb nog steeds problemen met het doen van aankopen, of ik kan geen edelstenen kopen omdat het spel halverwege mijn aankoop afgaat of ik doe de aankoop en ik ontvang de edelstenen niet. Ik dacht eerst dat het mijn wifi was, dus schakelde ik over naar mijn mobiele hotspot en ik heb nog steeds dezelfde problemen. Leuk spel alleen te veel glitches. Ik denk dat ik gewoon de installatie ongedaan maak en het over een paar maanden opnieuw probeer om te zien of de problemen zijn verholpen.
Vind dit spel momenteel erg goed, maar de tijd zal leren of het ook goed is op hogere niveaus. Ik ben bij het nieuwe restaurant. Wanneer gaat het open. Ik kan niet verder komen, wat jammer is, want ik geniet er echt van.
Je spel is te geweldig, maar het probleem is dat wanneer we op een item klikken, het niet bij de klant komt, daarom kunnen we het niveau niet winnen. Ik denk dat je aan het probleem moet werken, anders is dit spel erg goed.😊 😊
Jammer ,ik kan niet meer verder. Eerste spel dat ik zo lang speel
My Talking Hank Jednoduché hry unh
Perfect voor mij en zeer aan te bevelen. Van de 5 kookspellen die ik heb, is deze verreweg de vriendelijkheid. Uitdagend maar eerlijk en niet onmogelijk om van te genieten. Ik hou ook van het feit dat het mijn angst niet veroorzaakt. De andere doe ik misschien weg, maar deze is mijn FAVORIETE
Waarom jullie niet verder updaten in deze apps. Ik ben erg teleurgesteld 😞 met jullie
Verwante Apps ; Rising Super Chef 2 : Cooking Game · Creëer duizenden nieuwe gerechten met dit spel! ; Blend It 3D · Mix vers fruit in de blender en maak
The Mission Chinese Food Cookbook (Hardcover). From rising culinary star Danny Bowien, chef and cofounder of the tremendously popular Mission Chinese...
Asian Cooking Games: Star Chef ארקייד qjnx
Te veel advertenties om naar te kijken, ook al heb ik betaald voor advertentievrij, het zou een geweldig spel zijn als je niet na elk spel dezelfde oude advertenties hoefde te bekijken.