Post by nickwatangdownti on Feb 5, 2022 3:37:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ West Gunfighter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ West Gunfighter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät helmiä ▞▞▞
▞▞▞ West Gunfighter 2022 version ▞▞▞
Tämä peli 🎮 on kiva 🙂 ja hevonen on paras
vaatii kehysnopeuden päivityksen, se toimii tuskallisen hitaasti suurimman osan ajasta
Se on kunnollinen peli, mutta tarvitset parempia äänitehosteita ja tarinan, jossa on elokuvamaisia kohtauksia. Peli: 7/10
Kiva peli, mutta annan kolme aloitusta, koska halusit korjata isomman kartan ja joitain atikonia, kuten istumista, nukkumista, hyppäämistä ja kauniita eläimiä, kuten koiraa ja kissaa, sekä korjata monia paikkoja ja eläimiä
Peli on kunnossa, mutta joskus tehtävät ovat erittäin vaikeita, eikä niitä voida suorittaa yhdessä päivässä
Tämä peli oli erittäin mukava ja seikkailu, rakastan tätä peliä
Peli oli erittäin mukava ja upea, mutta siitä puuttui vähän tehtäviä, joita olet aina vain pohjimmiltaan ampumassa, ja puhumattakaan kuinka lyhyt peli on, se on kuin 15 tehtävää ja olet valmis. Kun näin sen ensimmäistä kertaa, ajattelin sen oli kopio punaisesta kuolleesta lunastuksesta, mutta olin väärässä 😑 se on vähän sotku, joka on korjattava
Lisää viputoimintakivääri tai pulttitoimikivääri, muuten loistava peli
Valitettavasti pelasin tätä peliä kauan sitten ja toivon, että tämä sovellus päivitetään jonain päivänä, mutta en silti. Vip on hyödytön eikä toiminut
Hukkapelien ohjaukset ovat erittäin huonoja ja jotkut tehtävät ovat hyviä, mutta rommitehtävä on erittäin huono ja pään laukaus peuraan on mahdotonta
Seuraavat tehtävät olivat niin vaikeita ja muutamassa tehtävässä oli 3,4,5 minuuttia aikaa suorittaa se ja ne ovat erittäin vaikeita. Se oli niin paljon ihmisiä hirviöitä zombeja eläimiä yhdessä tehtävässä yhdessä muutamalla tehtävällä. En pitänyt tästä pelistä
West Gunfighter Aksi ane
Grafiikka on ylivoimaista, mutta hän ei pysty valitsemaan ympäröiviä asioita, ota nämä tilat käyttöön seuraavaan päivitykseen plz
Halusin pitää pelistä, mutta mainosten ajoitus on vain kiihottavaa. Sitten sinulla on kohdistusohjaimet, joko automaattiset tai manuaaliset... mutta molemmat tekevät siitä samalla kauhean. Viimeinen on aseiden tehosuhteet, jos saat parhaan saatavilla olevan aseen, eikä se silti tee paljon parannusta... mitä järkeä. Positiivisena on kuitenkin se, että se on uskomattoman avoin maailma mobiilipelille, jossa on kunnollinen grafiikka
Hyvä
Superpeli..Pidän 👍 tästä pelistä niin paljon... Kuka näkee arvostelut ja lataa pelin, jonka kerron, kokeilkaa tätä...
Vain huono kopio punaisesta kuolleesta lunastuksesta
Ilmainen tuli onnea sinullekin rakas na hele dag ta pare bi mu ra hyvää päivää kebe bhala kare aur na ho Jaye ga kotiini ja tyttö sama kuin laulu 😔😔 hei rakastan sinua enemmän suunnilleen samaan aikaan söpössäni ystäväni ja minä tulemme takaisin sinulle myös laulu on viruksettomasta, voit tehdä sen myös sinun puolestasi baby na mu Tama ghara Bhadrak the s
Matkapuhelimeni ei voi avata sitä, joten annoin 1 tähden
Yksi parhaista avoimen maailman toiminta-seikkailupeleistä tähän mennessä..... aivan kuten GTA.... eikä se edes vie paljoa tallennustilaa. Kiitän tuottajaa/tuottajia niin mukavasta pelistä. ,et tule koskaan katumaan tämän pelin asentamista....... Paitsi että tehtäviä ei ole paljon (enintään 50), mutta nautin siitä todella👍
Tämä on aika mahtava peli, mutta ainakin lisää jotain uutta. Olen kyllästynyt pelin pelaamiseen, koska säätimet pyörivät😅😂 Tiedän wright buzodin.
Ihan vitun hyvä Peli
Mahtavaa..... Olen pelannut tätä peliä ja nauttinut parhaasta kokemuksesta. Joten annan sille viisi tähteä. Voit myös asentaa sen.
Loistava peli kaikki on datan arvoista grafiikka on hyvä ja ominaisuudet loistavat vain hevosten lisäyksiä tarvitaan
Pidän tästä pelistä, mutta siinä ei ole lopullista eläintä
Erittäin huono peli näyttää aina mainoksia, älä lataa sitä. Se tuhlaa aikaasi ja energiaasi ja internetiä 😡🖕
Hei ! Ole hyvä ja anna päivitys pelistä ja tee : Päivä , yö , sade ja sumu : tee se , jotta voimme mennä mihin tahansa kotiin : sänky lepotilaan : juomat , vesi ja päivällinen : anna erittäin hyvät ja täydelliset aseet : anna hymiöitä : anna isompi kartta : ota peliin ihmisiä mukaan , jotta voimme ottaa tai työskennellä kauppiaan kanssa : anna enemmän kiväärejä : kaikissa kartoissa ole hyvä haluan isomman kaupungin : kunnostusmarkkinat : varmista , että pelin koko on alle 100 mb : joo ole hyvä ja tee se
Hyvä peli pelaan tätä peliä, siinä on hevonen ja sota
West Gunfighter Action grq
Tässä pelissä on TOTTAMATTOJA monia lisäyksiä!!!! Joka kerta kun avaan varastoni, minun on pakko katsoa uusi lisäys? Pilailetko tällä BS:llä!? TOSI monille!
kohdat
Hyvä peli, mutta sinulla on vielä latauspaikka, ja se ei toimi, korjaa se
Tämä peli on hauska ja siinä on monia tasoja pelattavana, ei vain niiden grafiikka ole mukavaa, kun suurinta osaa pelistä, joista jopa tarvittiin suureen datamäärään, verrata. Mutta siinä on joitain ongelmia, peli. joten minun on kohdattava monia vaikeuksia kohdata vihollisemme tässä pelissä. Joten meidän on käytettävä paljon rahaa, josta pelasimme enemmän tasoja suojellaksemme terveyttäni... Luulen, että joku, joka käsittelee tämän pelin, pystyy vähentämään näitä ongelmia, jos on, voin antaa kaikkeni 🌟.
Tämä peli on erittäin hyvä, mutta hänen ongelmansa on, että kartta on hyvin pieni ja eläin on hyvin vähemmän haluan tähän peliin leijona tiikeri rino ja yksi hirviö kuten ihmissusi tässä pelissä aseita ja vaatteita on enemmän kuin rahaa tarpeeksi, kiitos vähemmän ja hänen kaupunkitalonsa on hyvin vähemmän kuin teet enemmän taloja ja teet tämän 200 megatavun kaikella suosituksella ja tämä peli vain offline-tilassa ok
Pidän tästä, on mielenkiintoista pelata tehtävää ovat mukavia... Kiva peli
Tämä peli on roskaa! Tämä peli on suunniteltu ottamaan rahasi hyvin pienellä palkkiolla ponnisteluistasi ja sinun on käytettävä omaisuuksia vain suorittamalla taso, joka on aivan naurettavaa
tämä peli on kiva. Mutta jos pelaat tätä peliä.tunnet olosi erittäin tylsältä. Tässä pelissä hevonen seisoo.mies menee ja ratsastaa hevosella.mies ampuu ihmisiä.
Vain yksi tähti aiheuttaa sen, että on helppo kyllästyä, koska minun täytyy pelata vain samassa paikassa ja kylässä. Lisää karttoja, kyliä, paikkoja ja hahmoja
The Secret Society: Mystery Eventyr sro
Erittäin hyvä peli. Suosittelen sitä ehdottomasti kaikille, jotka pitävät cowboy-elämästä ja -tehtävistä
Vaikuttaa ihan ok peliltä, mutta en oikein osaa sanoa, koska kaikki toiminnot näyttävät keskeyttävän mainoksen. Jos voisin todella pelata peliä ilman keskeytyksiä todella ärsyttävinä aikoina, voisin antaa enemmän tähtiä ja mahdollisesti maksaa mainosten poistamisesta. Nykyisellään se on vain ärsyttävää, joten ei todellakaan ole kannustinta maksaa.
Hyvä
Hei kehittäjä, voitko tehdä uusia karttoja ja hahmoja Cheers.LOL Gamer2006
Kiva kuva ystäväni on minulle paljon, en tiedä saanko mahdollisuuden nähdä sinut pian tyttövauva ja levätä tyttövauva ja hänellä oli vähän enemmän aikaa palata, enkä tiedä kuinka paljon parasta mitä minun täytyy tehdä se ja olen niin innoissani nähdessäni sinut pian ystäväni ja minulla oli pää kipeä ja puhelin 😀😀
Paras peli maailmassa plzz älä lisää verkkoa tähän peliin
Batı silahşör - West Gunfighter Aksiyon dvj
ウエストガンファイター - West Gunfighter アクション waxp
West Gunfighter ஆக்ஷன் oqy
Se on loistava peli... muistuttaa minua tavallaan GTA San Andreasista. Mutta jos saisit hevosen hyppäämään ja cowboyn väistämään luoteja, se olisi siistiä, mutta silti se on MAHTAVA PELI!!😁😁🤗
Peli on kiva, mutta olen niin kyllästynyt nyt, koska olen jo suorittanut kaikki tehtävät, toivottavasti päivität sen
Se on yksi parhaista peleistä, joita olen koskaan pelannut. Hyvä grafiikka, annan mielelläni 5 tähteä, mutta annoin 4 tähden, koska taistelin kaikissa kolmessa paikassa eri tehtävissä. Toivon, että he löytäisivät enemmän paikkoja erilaisten tehtävien suorittamiseen.